AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE

Matura, egzamin na studia : 
Matura, egzamin na wyższe uczelnie ... 
Idˇ do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajZaloguj
Idˇ do strony: 123-->
Bieżąca strona: 1 z 3
Licencjat zaocznie w Warszawie. Jaka uczelnia
Autor: grzegorzkk (IP zapamiętane)
Data: 13 paź 2014 - 07:31:11

Witam. Na jakiej uczelni w Warszawie warto jest obecnie studiować zaocznie ?
Interesują mnie przede wszystkim dwa kierunki:
administracja
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
Czy ktoś z Was może to studiuje? Jak wrażenia?

Re: Licencjat zaocznie w Warszawie. Jaka uczelnia
Autor: Lelka (IP zapamiętane)
Data: 14 paź 2014 - 07:17:11

Ja wprawdzie już jestem po studiach ale mogę Ci napisać gdzie sama studiowałam ( Warszawa).
Na Wyższej Szkole Informatyki, Zarządzania i Administracji w Warszawie:
dobrauczelnia.pl/studia-licencjackie - tutaj jest ich strona www tak więc możesz sobie przejrzeć ich kierunki.
Wybrałam administrację.
Jestem zadowolona ponieważ uczyliśmy się w zasadzie samych konkretów. Wykładowcy różni - niemniej zawsze dało się z nimi dogadać.

Autor: DianaXOXO (IP zapamiętane)
Data: 16 paź 2014 - 19:09:10

Ja też właśnie studiuję na tej uczelni, jestem na 3 roku studiów licencjackich. Na początku nie bardzo chciałam iść na uczelnię prywatną, wiadomo jakie krążą na ich temat opinie, ale teraz nie żałuję wyboru, bo to wcale nieprawda, że niczego się nie uczymy. Wiadomo, że w czasie sesji trzeba przysiąść nad książką, bo może być niefajnie. Ale przynajmniej uczymy się przydatnych rzeczy, a nie jakichś dyrdymałów, jak znajome, które kończą UW. Zresztą zawsze są drugie terminy.

Zmieniany 1 raz/y. Ostatnio 2014-10-17 16:11 przez DianaXOXO.

Autor: misiekx (IP zapamiętane)
Data: 20 paź 2014 - 07:53:29

No na pewno jeśli chcesz iść na dziennikarstwo to ważne będą Twoje predyspozycje. Musisz się tym interesować. To jest najważniejsze.