AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE

Matura, egzamin na studia : 
Matura, egzamin na wyższe uczelnie ... 
Idˇ do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajZaloguj
Idˇ do strony: 12-->
Bieżąca strona: 1 z 2
Ankieta - Arteterapia w klasach I-III
Autor: beata7922 (IP zapamiętane)
Data: 24 mar 2014 - 15:30:57

Witam, jestem studentką pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej. W związku z pisaniem pracy dyplomowej, potrzebuję przeprowadzić do niej badania min. ankietę. Tu właśnie moja gorąca prośba o wypełnienie ankiety przez nauczycieli lub studentów pedagogiki z podanego linka jeśli jest taka możliwość.
Z góry bardzo dziękuję.
[www.survio.com]

Re: Ankieta - Arteterapia w klasach I-III
Autor: Supercandi85 (IP zapamiętane)
Data: 07 lip 2014 - 21:57:04

Oczywiście już wypełniłam to dl Ciebie i bardzo zaciekawiły mnie pytania, które zadawałaś oczywiście zaciekawiły w pozytywnym sensie. Powiedz coś wiecej o tej Twojej pracy, jak Ci idzie? czy może skończyłaś już?

Zapraszam także do zapoznania się z moimi artykułami http://reklamawsieci.yolasite.com/ związane sa one z tematyką reklamy czyli z tym co robię na co dzień i z tym co jest moją pasją

Zmieniany 2 raz/y. Ostatnio 2015-06-23 10:02 przez Supercandi85.

Autor: ecoodon95 (IP zapamiętane)
Data: 22 paź 2014 - 23:41:59

zgodnie z prośbą wypełniłam, swoją drogą tematyka naprawdę ciekawa, fajnie byłoby wiedzieć jakie np z tych ankiet wyjdą Ci wnioski. ja pedagogikę robię w ramach drugiego kierunku ale chyba zdecyduję się jednak na to, żeby w tym zawodzie szukać pracy.

Autor: Meganinfa83 (IP zapamiętane)
Data: 06 paź 2016 - 09:28:50

no dokladnie

Zmieniany 1 raz/y. Ostatnio 2016-10-06 09:29 przez Meganinfa83.

Autor: susanrichard (IP zapamiętane)
Data: 31 maj 2017 - 09:23:48