AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE

Materiały edukacyjne : 
Wypracowania, zadania, testy - szukam, napiszę, pomogę... 
Idˇ do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajZaloguj
Teczka nauczyciela
Autor: Gośka (IP zapamiętane)
Data: 20 lut 2006 - 17:38:58

JESTEM NAUCZYCIELEM MIANOWANYM WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
SPRZEDAM ZEBRANE PRZEZE MNIE MATERIAŁY NIEZBĘDNE DO PODJĘCIA POSTĘPOWANIA EGZAMINACYJNEGO.

W CELU UZYSKANIA DALSZYCH INFORMACJI NAPISZ bosiagorek@wp.pl

Dokumentacja zawiera:

&#8226; Plan rozwoju zawodowego
&#8226; Dokumenty z realizacji planu (załączniki do § 4 ust. 2 pkt 1,2,3,4,5,6 rozporządzenia MEN &#8211; awans zawodowy)
&#8226; Sprawozdanie w tabeli wg. planu rozwoju
&#8226; Sprawozdanie opisowe (9 stron)
&#8226; Ocena dorobku zawodowego
&#8226; Wniosek do Gminy
&#8226; Spis załączników dołączonych do wniosku
&#8226; Autoprezentacja na egzamin

Materiały, których jestem autorem,
są sprzedawane w celach edukacyjnych i poglądowych,
możesz z nich korzystać,
jednak nie wyrażam zgody na dalszą ich sprzedaż, kopiowanie i rozpowszechnianie.

Cena - 40 zł

Re: Teczka nauczyciela
Autor: meggie (IP zapamiętane)
Data: 04 mar 2006 - 12:54:01

co tutaj też się sprzedajesz???????

Autor: toja (IP zapamiętane)
Data: 07 mar 2006 - 15:20:34

To okropne co robisz! jAK MOŻNA SPRZEDAĆ WŁAŚNĄ TECZKĘ? Precież każdy znas ma inny plan rozwoju zawodowego, realizował inne zadania. To nikomu sie nie przyda, chyba, ze ktoś chce zobaczyć jak wygląda opi, analiza. Ludzie kochani, nie dajcie się nabić w butelkę a dyplomowani - miejcie trochę szacunku dla samych siebie!
Jeżeli chcesz być już taka "dobra" dla innych- to im zwyczajnie pomóż, a nie sprzedawaj materiałów.

Autor: - (IP zapamiętane)
Data: 10 mar 2006 - 14:41:23