AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE

Korepetycje : 
Korepetycje i lekcje - szukam nietypowych itp. 
Idˇ do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajZaloguj
Jak znaleźć ludzi, którzy kochają matematykę?
Autor: JerryTubs (IP zapamiętane)
Data: 04 wrz 2019 - 09:38:06

Obecnie jestem studentem, który był w szkole od dłuższego czasu, ponieważ zmieniłem stopień naukowy na wiele razy. Zdecydowałem się na matematykę i absolutnie ją uwielbiam i żałuję, że nie zajmowałem się nią już dawno! Mój problem polega na tym, że znalazłem tę niesamowitą pasję, ale tak naprawdę nie mam przyjaciół, którzy lubią o tym rozmawiać. Jak mogę poznać nowych przyjaciół, którzy kochają matematykę? Wiem, że oczywistą opcją jest zaprzyjaźnienie się z kolegami z klasy. Po prostu nie wygląda na to, że wielu moich kolegów z klasy czuje pasję do matematyki. Jakieś inne sugestie?

How to spare yourself from Fake Binance Schemes?
Autor: numbersonweb (IP zapamiętane)
Data: 04 wrz 2019 - 10:21:23

Binance Support Number +18564621192 :- Since the start of Binance in 2017, There have been various assaults on the site to take Binance login subtleties. Some of the time the programmers do get the date, and at times it gets anticipated. In any case, how a normal client, similar to you and me can spare the Binance login subtleties? Well there are not many things you can do? Notwithstanding, before we hop on arrangements, how about we perceive how these programmers can trick us? Given that Binance has quickly settled itself as one of the world's driving trade work areas in the short a half year since it propelled back in July 2017, it is not really astounding assailants have trained in on the organization's quickly developing client base.

For more information visit :- [www.thecustomercentre.com]

Re: Jak znaleźć ludzi, którzy kochają matematykę?
Autor: andrzej.raczek (IP zapamiętane)
Data: 09 wrz 2019 - 19:20:01

A na studiach nie poznałeś nikogo, kto dzieliłby tę pasję?