AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE

Korepetycje : 
Korepetycje i lekcje - szukam nietypowych itp. 
Idˇ do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajZaloguj
Korepetycje z języka polskiego - Kraków
Autor: Basia (IP zapamiętane)
Data: 01 paź 2004 - 18:57:39

Jestem studentką filologii polskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Udzielam korepetycji na poziomie szkoły podstawowej, gimnazjum i liceum; przygotowuję do NOWEJ MATURY, testów kompetencyjnych, olimpiad i egzaminów wstępnych na studia; opracowuję tematy maturalne w zakresie języka polskiego; piszę prace pisemne i wypracowania. Mam doświadczenie w pracy z młodzieżą (m. in. praktyka w szkole publicznej), stosuję atrakcyjne metody, osiagam świetne wyniki, jestem dyspozycyjna i odpowiedzialna.

Re: Korepetycje z języka polskiego - Kraków
Autor: Dorota (IP zapamiętane)
Data: 03 paź 2004 - 14:13:58

Cześć.Jestem młodą nauczycielką,czy czasami podzieliłabyś się swoim doświadczeniem.Pozdrawiam

Autor: Dorota (IP zapamiętane)
Data: 03 paź 2004 - 14:14:56

Cześć.Jestem młodą nauczycielką,czy czasami podzieliłabyś się swoim doświadczeniem.Pozdrawiam

Autor: Monika (IP zapamiętane)
Data: 10 lut 2005 - 16:17:05

Dzien dobry!!!
Pisze z prośbą o pomoc w napisaniu pracy maturalnej(treść,konspekt,bibliografia).Ponieważ jestem bardzo słabą uczennicą i napewno tego sama nie napisze.Mam duże zaległości z języka polsiego w czytaniu lektur itp.Prosze o szybką odpowiedź i napisaniu ceny,gdyż nie wiem czy będzie mnie stać.Licze na Pani pomoc

Monika

Autor: Monika (IP zapamiętane)
Data: 10 lut 2005 - 16:17:57

Dzien dobry!!!
Pisze z prośbą o pomoc w napisaniu pracy maturalnej(treść,konspekt,bibliografia).Ponieważ jestem bardzo słabą uczennicą i napewno tego sama nie napisze.Mam duże zaległości z języka polsiego w czytaniu lektur itp.Prosze o szybką odpowiedź i napisaniu ceny,gdyż nie wiem czy będzie mnie stać.Licze na Pani pomoc

Monika

Autor: jacklynnvern (IP zapamiętane)
Data: 27 gru 2017 - 12:35:53