Awans Informacje Forum Materiały Artykuły Korepetycje Sklep

Nauczyciel, profesor, reforma : 
Dla nauczycieli, wykładowców, o reformie... 
Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajZaloguj
charakterystyka klasy
Autor: Kaśka (IP zapamiętane)
Data: 06 lut 2006 - 21:34:57

prosze o pomoc, jestem poczatkujacym nauczycielem. Mam sporzadzic charakterystyke klasy. Prosze napiszcie mi co mam uwzglednic ...
a moze macie swoje gotowe wzory?
Bede wdzieczna za wskazowki, pozdrawiam

Re: charakterystyka klasy
Autor: ewelina (IP zapamiętane)
Data: 06 lut 2006 - 21:52:03

Charakterystyka klasy III

Klasa III liczy 28 uczniów. Została ona utworzona na podstawie wyników testu diagnostycznego z języka angielskiego. Uczniowie tej klasy kontynuują naukę tego języka na poziomie rozszerzonym. Drugim językiem, którego się uczą jest język rosyjski.
Wychowawca &#8211; pani mgr ................. ocenia klasę jako zdolną i chętną do nauki. Uczniowie biorą udział w licznych konkursach, zdobywają w nich czołowe miejsca i otrzymują cenne nagrody.
Klasa III chętnie angażuje się w życie szkoły. Uczniowie wchodzą w skład Samorządu Szkolnego, działają w licznych organizacjach takich jak: PCK, LOP, czy wolontariat. Z olbrzymim zapałem i radością zbierają pieniążki dla chorych dzieci w ramach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Uczniowie tej klasy aktywnie uczestniczą również w imprezach i uroczystościach szkolnych, pomagają w przygotowaniach, występują na scenie.
Rodzice tych dzieci także włączają się w życie szkoły. Skorzy do pomocy, można na nich liczyć w niemal w każdej sytuacji. Współpraca z nimi oceniana jest jako dobra.
Uczniowie klasy IIIB nie sprawiają większych kłopotów wychowawczych. Można powiedzieć, iż zachowanie ich jest typowe dla całej populacji nastolatków.
Klasa cieszy się dobrą opinią wśród nauczycieli, którzy w niej uczą różnych przedmiotów. Praca z tak zdolnymi uczniami sprawia im dużo przyjemności.
ewelina

Re: charakterystyka klasy
Autor: Kaśka (IP zapamiętane)