AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Nauczyciel, profesor, reforma : 
Dla nauczycieli, wykładowców, o reformie... 
Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajZaloguj
uzasadnienie oceny niedostatecznej
Autor: iwi123 (IP zapamiętane)
Data: 18 sty 2006 - 16:10:34

pracuję 1 rok i musze napisać uzasadnienie oceny niedostatecznej. Nie chciałabym popełnić jakiejś gafy więc proszę podpowiedzcie co tam zawrzeć. A może ktoś ma jakiś gotowe uzasadnienie. Wiem że każdy uczeń jest inny ale mogłabym przerobić odośnie mojego.

Re: uzasadnienie oceny niedostatecznej
Autor: Irena (IP zapamiętane)
Data: 18 sty 2006 - 17:16:53

jakiego przedmiotu?

Re: uzasadnienie oceny niedostatecznej
Autor: iwi123 (IP zapamiętane)
Data: 18 sty 2006 - 18:29:12

z fizyki

Re: uzasadnienie oceny niedostatecznej
Autor: iwi123 (IP zapamiętane)
Data: 18 sty 2006 - 18:31:01

Choć to nie musi być dokładnie fizyka. Chciałabym po prostu wiedziec jak takie uzasadnienie wygląda i co zawiera. Dopasuję sobie do przedmiotu i ucznia.

Re: uzasadnienie oceny niedostatecznej
Autor: koma (IP zapamiętane)
Data: 18 sty 2006 - 18:34:10

Nie ma mowy o dopasowywaniu. Masz swój PSO i on powinien Ci pomóc (po to go zresztą masz)winking smiley

Re: uzasadnienie oceny niedostatecznej
Autor: iwi123 (IP zapamiętane)
Data: 18 sty 2006 - 18:38:45

Ok PSO mam i z niego skorzystam, ale rady nauczycieli starszych stażem też się przydają bardzo.

Re: uzasadnienie oceny niedostatecznej
Autor: gajga (IP zapamiętane)
Data: 18 sty 2006 - 20:11:50

Mimo pomocy z mojej strony ......(jakiej) uczeń nie opanował ...... (czego). U nas uzasadnienia są b. krótkie. Ważne abyś napisał jak starałeś się uczniowi pomóc -zaj wyrównawcze, dodatkowe spotkania, współpraca z rodzicami, indywidualizacja pracy itp.

Re: uzasadnienie oceny niedostatecznej
Autor: Kasia (IP zapamiętane)
Data: 18 sty 2006 - 20:34:32

wyslij mi swojego maila to podsunę Ci kilka pomysłów, może się przydadzą smiling smiley

Re: uzasadnienie oceny niedostatecznej
Autor: sylwek (IP zapamiętane)
Data: 19 sty 2006 - 20:29:04

U mnie dyrektor wymaga zapisu: "uczeń nie opanował wymagań koniecznych poziomu podstawowego na ocenę pozytywną"
sylwek

Re: uzasadnienie oceny niedostatecznej
Autor: Krystyna (IP zapamiętane)
Data: 20 sty 2006 - 17:32:48

Uzasadnienie oceny niedostatecznej

Re: uzasadnienie oceny niedostatecznej
Autor: iwi123 (IP zapamiętane)
Data: 22 sty 2006 - 13:17:10

dzięki Kasiu za pomysły.

Re: uzasadnienie oceny niedostatecznej
Autor: caledonia (IP zapamiętane)
Data: 23 sty 2006 - 16:58:25

jak świat swiatem wszystko do siebie mozna dopasowac. I w tym wypadku również. Jakiekolwiek PSO by nie bylo i do jakiegokolwiek przedmiotu to uczeń aby uzyskac ocene niedostateczną charakteryzuje sie tymi cechami:
- nie jest przygotowany do lekcji
- nie odrabia zadań domowych
- nie bierze aktywnego udzialu w lekcji
- (na koniec) nie opanował niezbędnego minimum programowego
pozdrowienia

Re: uzasadnienie oceny niedostatecznej
Autor: paweł (IP zapamiętane)
Data: 24 sty 2006 - 16:23:45

to, co ty podajesz na końcu, jest GŁÓWNYM kryterium smiling smiley)

Re: uzasadnienie oceny niedostatecznej
Autor: aga (IP zapamiętane)
Data: 24 sty 2006 - 22:16:47

niedawno bralam udzial w rozmowie kwalifikacyjnej-zwrocono mi uwage ze nie ma czegos takiego jak minimum programowe...jest PODSTAWA PROGRAMOWA!!!
pozdro

Re: uzasadnienie oceny niedostatecznej
Autor: caledonia (IP zapamiętane)
Data: 25 sty 2006 - 15:44:07

to chyba będę musiała pouczyć mojego dyrektora i 40 nauczycieli w mojej szkole ktorzy pisali minimum...

Re: uzasadnienie oceny niedostatecznej
Autor: missis (IP zapamiętane)
Data: 14 cze 2007 - 09:21:30

iwi123 Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> pracuję 1 rok i musze napisać uzasadnienie oceny
> niedostatecznej. Nie chciałabym popełnić jakiejś
> gafy więc proszę podpowiedzcie co tam zawrzeć. A
> może ktoś ma jakiś gotowe uzasadnienie. Wiem że
> każdy uczeń jest inny ale mogłabym przerobić
> odośnie mojego.


Uzasadnienie oceny niedostatecznej z języka polskiego ucznia....................


Uczeń, ............., ma lekceważący stosunek do przedmiotu i nauczyciela. Notorycznie przychodzi na zajęcia nieprzygotowany, często bez potrzebnych przyborów (poza podręcznikami). Nie reaguje na polecenia i nie podejmuje prób ich wykonania. Nagminnie nie odrabia prac domowych, często zdarza się, że prace są niesamodzielne. Matka ucznia uzupełnia jego ćwiczenia i zeszyty. Robi to także na zapas, co sprawiło, iż chłopak nie pracuje także w szkole.
Bartek w czasie lekcji nie wykazuje żadnej inicjatywy, zawsze jest bierny i niechętny do pracy. Nie potrafi pracować w grupie, szybko się zniechęca i wycofuje. Nie pomaga życzliwa i serdeczna atmosfera, prośby i zachęty.

Zeszyt przedmiotowy prowadzony jest niesystematycznie. Uczeń nie uzupełnia luk i nie nanosi poprawek wskazanych przez nauczyciela. Notatki są niepełne lub w ogóle ich nie ma.

Uczeń nie opanował podstawowych zagadnień dotyczących gramatyki, mimo iż dostosowałam je do jego potrzeb i możliwości. Nie odróżnia głoski od litery. Nie zna podziału głosek na spółgłoski i samogłoski. Nie zna i nie odróżnia części mowy i części zdania, nie potrafi wskazać ich wśród innych. Nie zna rodzajów zdań oraz podziału wypowiedzeń ze względu na intencję ich wypowiadania.

Z zakresu literatury nie przyswoił podstawowych pojęć takich jak: strofa, refren, rym. Nie zna ani jednego środka stylistycznego. Nie wie, kto to jest narrator, bohater, wątek.

Bartek czyta głosując, w bardzo wolnym tempie. Przekręca końcówki i całe wyrazy. Nie rozumie czytanego tekstu, nie umie odtworzyć przebiegu zdarzeń, wymienić bohaterów. W tekście wskazanym do przygotowania popełnia liczne błędy. Nie umie czytać z podziałem na role.

Chłopiec pisze bardzo wolno, zniekształcając wyrazy. Teksty pisane z pamięci i ze słuchu są zupełnie nieczytelne. W przepisywaniu także popełnia liczne błędy, myli kolejności wyrazów a inne opuszcza.
Nie zna wyznaczników ani jednej formy wypowiedzi pisemnej. Nawet przy pomocy nauczyciela nie potrafi zredagować żadnej formy wypowiedzi. Nie ma świadomości kompozycji i konieczności stosowania akapitów.

Uczeń notorycznie opuszczał zajęcia kompensacyjno &#8211; wyrównawcze. W ciągu całego roku szkolnego był na nich tylko 6 razy. Wielokrotne rozmowy z uczniem oraz jego matką nie przyniosły żadnych rezultatów.

Ocena niedostateczna z języka polskiego była poprzedzona wielokrotnymi próbami namówienia ucznia do poprawy. W rozmowie z matką szczegółowo wskazałam zadania, które miał wykonać w domu. Bartek nie podjął żadnej próby poprawy, dostawał kolejne jedynki, które pogarszały jego sytuację. Nie pomogło dostosowanie wymagań do jego potrzeb i możliwości, wydłużony czas pracy, indywidualna praca na lekcji, tolerancyjne, wręcz pobłażliwe traktowanie błędów, niedociągnięć, zapominania, ciągła możliwość poprawy ocen, nieustanne przekładanie terminów. Żadnych rezultatów nie przyniosło zorganizowanie pomocy koleżeńskiej, otaczanie ucznia serdecznością, życzliwością, zrozumieniem i wyrozumiałością ani zachęty i pochwały. Na nic zdały się regularne spotkania z matką, która ukrywała problemy syna przed ojcem.

Stawiając ocenę niedostateczną w tym przypadku spodziewam się, iż uczeń uświadomi sobie potrzebę systematycznej pracy w szkole i w domu. Powtarzając klasę IV nadrobi zaległości i uzupełni luki
w wiedzy, zamiast piętrzyć niepowodzenia w klasie V.

Re: uzasadnienie oceny niedostatecznej
Autor: Michael_Jack (IP zapamiętane)
Data: 25 sie 2017 - 05:30:31

Abe on the school michael kors bags cheap scandal to accept the Congress questioned michael kors handbags sale the people asked Abe to step down
Prime Minister Shinzo michael kors hamilton bag Abe (in) in the House of Representatives in New Nike Shoes Japan to accept the question. TOKYO (Reuters)Nike Air Max 2017 - Japanese Prime Minister Shinzo nike air jordans shoes for sale Abe accepted the question again,Nike Air Foamposite One but the review Air Jordan 26 has not yet made any real progress.Nike shoes sale Hundreds of Japanese people held a rally before the Nike Air Max congress and asked Abe nike lunar running shoes to step down immediately.Nike Air Max 90 Japan's House of Representatives Budget Committee on michael kors shoulder handbag the same day to review the Gakuen scandal,Nike Air Max Flyknit Abe and the former Nike kids kobe shoes Ministry of Science michael kors clothing mens and Technology Deputy mk wallets officials before Chuanxi Ping,Air Jordan 13 Abe assistant and Quan Yang and other scandal key figures appeared in the Council.coach backpack outlet store The parties did not make any real progress.Nike Shoes for Women About 12 o'clock Adidas Superstar local time, hundreds of people came to Congress,coach satchel outlet for the plus school scandal michael kors handbags online and other Abe government involved in Coach cases a series of issues to protest.Adidas Shoes Outlet They held the slogan of 'Completely Identifying the Gardening Parks' and shouting slogans of 'Adidas Yeezy 750 Boost Abe immediately stepped down'.michael kors watch Fukuyama Tetsuro,Nike Air Max TN Acting Director mk men's bags of the DPRK's Nike Free Run largest opposition party, Nike Air Max 87 said at the rally that the Abe government was unaware of the day's deliberations.Coach bags 2017 Japanese nationals believe that the Prime Minister's Nike Kobe AD 10 residence and the Coach Accessories plus school scandal coach handbags for sale can not get away,Kids Shoes Abe's support rate will Nike Jordan Shoes be below the 30% mark.Adidas Originals July 24, in Tokyo,michael kors coats Japan, Prime Minister Shinzo Nike Air Max 95 Abe in the House of Representatives in Nike Free 6.0 Japan to accept the question.Nike Free 5.0 Running Shoes Xinhua News Agency reporter Nike Free 5.0 V4 Ma Ping said that coach trifold wallet the ruling party Liberal Democratic coach wallet outlet Party in the Tokyo parliamentary nike air foamposite pro elections in the defeat,coach canvas tote the people of the Abe nike zoom shoes government criticism is coach crossbody sale escalating,Basketball Shoes and Abe appeared in the council NIKE AIR MAX 90 can not quell the criticism of the public,Nike Kobe AD 9 Will only make it intensified.michael kors shirts The Japanese Shoes Outlet Congress has examined the Nike Free Gardening scandal on the 10th of this month,Light Up Shoes but has not made any real progress.Nike Air Pegasus 83 At that time abroad visit Abe did not Michale Kors Bags attend the deliberations,Nike Kevin Durant 7 was criticized for Nike shoes max lack of sincerity to explain Nike Free Running Shoes to the people.Nike Air Foamposite Pro As the recent Abe Cabinet support rate has fallen below 30%, in order to retain public opinion, Abe agreed to appear on the 13th Council, Nike James Lebron 12 plus school scandal and other Adidas Yeezy Boost 350 issues to accept Coach bags 2017 the question.michael kors women's shoes Japan's 'Daily News' announced the latest poll on the 23rd,Michael Kors Men's bags Abe's cabinet michael kors kids shoes support rate michael kors clothing discount has dropped to 26%,Nike Running Shoes once again refresh Abe once again since the ruling cheap nike air max shoes rate of the lowest record. 'Nike Heels Boots Asahi Shimbun' revealed in Nike Kobe 9 Low May this year that some of the documents were coach handbags vintage suspected of being coach hobo bags coach tote bags on sale clearance a document of the nike sb dunks Ministry of Education,Nike Air Max 2016 Culture, Sports, Science and Technology,Coach Jewelry which included plans to use the 'COACH Luggage Bags National Strategic Special Zone' as a new Nike air force director of nike lebron shoes the College of Veterinary Medicine.Nike Air Foamposite Materials said that the process of accelerating Coach bags 2016 the advance of the new Veterinary College was 'Nike Lunar Haze instructions from nike free running shoes the top of the residence.'Nike Air Max

Re: uzasadnienie oceny niedostatecznej
Autor: tinaz (IP zapamiętane)
Data: 26 sie 2017 - 03:16:44

As the development of the world, there is more and more entertainment for people to kill time. Reading used to be an important amusement. But now there are less and less people fond of reading. But there are still a large number of people stand on the side of reading. For me, I think reading is very important. The reasons are as following.First of all, reading can broaden our vision. The main way we learn the things happen long time ago is according to the book. People will try their best to write the things in their stage in their way. When we read books, we have the opportunity to learn everything. The content in the books contains the knowledge all over the world and every aspect. We can read the knowledge about biography, science, technology, culture, economic and so on from the book. It is hard not to broaden vision from reading.Everything you read fills your head with new bits of information, and you never know when it might come in handy.
Nike Women Shoes
coach tote bags on sale
Nike Air Jordan Mens
Nike Cortez Womens
michael kors hamilton bag
nike shoes outlet
michael kors wallet
Nike Running Shoes
Michael Kors Handbags

Re: uzasadnienie oceny niedostatecznej
Autor: Mozza (IP zapamiętane)
Data: 14 wrz 2017 - 10:11:00




Akcja: ForaWątkiSzukajZaloguj
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.